?

Log in

 
 
10 April 2011 @ 08:26 am
WORST DAY EVER!  
WORST. DAY. EVER.
I just found out that Robert Sheehan (A.K.A. Nathan) is leaving Misfits! I'm gonna be praying forever that people are just fucking with me. I must now express me sadness AND RAGE in gifs.




















Someone hold me while I cry.
Tags:
 
 
Current Mood: infuriatedinfuriated
 
 
 
yessikgyessikg on April 10th, 2011 04:57 pm (UTC)
OMG I"m so sorry *super squishy hugs*

I don't watch Misfits but I feel your pain *hugs again*
Rachaelbobbymcg on April 10th, 2011 06:10 pm (UTC)
*hugs back* Thank you! I know the show has only had 2 seasons and already people (well Robert for right now) are leaving!
yessikg: trapped rushyessikg on April 10th, 2011 08:14 pm (UTC)
After just 2 seasons? That's crazy!
Rachaelbobbymcg on April 10th, 2011 08:17 pm (UTC)
I know! Each season has been really short too. The first season had only 6 episodes and the second season had 7.
yessikg: thinking rushyessikg on April 10th, 2011 08:48 pm (UTC)
Yes, that's pretty short. I hope the show won't get hurt too much because of him leaving
Rachaelbobbymcg on April 10th, 2011 09:05 pm (UTC)
Yeah I'll be giving this next season a chance, but I truly think that this is the end of the show.
yessikg: thinking rushyessikg on April 10th, 2011 09:39 pm (UTC)
Oh, that's sad :(
the_huffsterthe_huffster on April 11th, 2011 03:09 pm (UTC)
Go figure this would happen, right?

I mean, I go to start watching the show this week and already someone is gonna leave. The shows we watch hate us, it's a proven fact.

AND DEAR GOD ANGEL'S SON IS SUCH A COCKBLOCK!!!!!!!

Sorry...I'm watching Angel on TNT, and Angel's damn son is a cockblock for my ship -shakes head-
Rachael: Buffy & Gilesbobbymcg on April 11th, 2011 03:16 pm (UTC)
OF COURSE! Of course you start watching it and now people are leaving.

It's true, and it is a proven fact that our shows hate us. Why? I mean, we're good fans and shippers. WHY DO YOU DO THIS TO US???

LOL I ended up watching like 5 minutes of Angel on TNT this morning.
the_huffster: Faith/Angelthe_huffster on April 11th, 2011 03:19 pm (UTC)
It's like our shows don't want us to be happy fans! Especially when our ships don't end up together -glares at Buffy and Repo!-

Yeah, I watched the last 12 minutes of Angel and it just reminded me that my ship on that show won't ever be. Which means that Angel and Faith probably won't get together in their comic series for season 9 of Buffy....-sigh-
Rachael: Buffy & Gilesbobbymcg on April 11th, 2011 03:22 pm (UTC)
*glares at all the shows I watch*

I REFUSE THEIR COMIC SERIES!!!
the_huffster: pic#109693175the_huffster on April 11th, 2011 03:25 pm (UTC)
LOL

-grumbles- Giles better get brought back so him and Buffy can freaking get together -grumbles-